• Bulevardul București, numerele 18 și 22, Baia Mare, Maramureș
  • 0262 - 274.508
    • 16 IANUARIE 2018

Why you must refuse physical data rooms

All over the earth, numerous corporations deal with the conventional data rooms and do not see any negative sides in them. We suppose that the reason for it is that they are not plugged into all the merits they can get from the Online deal rooms. In cases when they tried the Alternative data-warehousing systems

• 17 IANUARIE 2018

Welcome world

It’s my first article

• 3 IULIE 2015
    Un nou compus antibacterian pentru tratamentul infecțiilor cutanate

Journal of Antimicrobial Chemotherapy a publicat un studiu condus de Dr. Jordi Vila, de la ISGlobal, despre evaluarea posibilității de a genera tulpinilor rezistente de ozenoxacino, un nou compus antibacterian pentru tratamentul infecțiilor cutanate. Prevalenta infectiei cu tulpini rezistente de Staphylococcus aureus (MRSA) a scăzut în ultimii ani în Europa, dar rămâne o problemă importantă

• 1 DECEMBRIE 2014
    Traumatismele pleoapelor

Traumatismele cuprind totalitatea manifestarilor clinice (locale sau generale) ce se declanseaza in urma actiunii unui corp contondent sau altui agent vulnerant. Traumatismele pot fi: contuzii (plagi zdrobite), produse de obiecte plate, boante, caz in care integritatea tegumentului este pastrata sau plagi caz in care exista o solutie de continuitate la nivelul tegumentului (plagile sunt produse

• 21 MARTIE 2013

Tratamentul epilepsiei – optiuni curente si perspective de viitor

Criza epileptică este definită ca o apariţie tranzitorie a semnelor şi/sau simptomelor datorate unei activităţi neuronale anormale, excesive sau sincrone în creier. Definiţia propusă de Liga internaţională împotriva epilepsiei (ILAE) necesită o predispunere durabilă spre dezvoltarea crizelor epileptice care nu este provocată de alte maladii. Definiţia deasemenea menţionează necesitatea prezenţei a cel puţin unui episod

• 10 IUNIE 2015
    Tratamentul Endoluminal cu laser în boala varicoasă

Datorită incidenţei crescute şi răspândirii largi în rândul populaţiei adulte (15-30%) , la ora actuală, boala varicoasă nu mai este doar un capitol anume din manualele medicale, dimpotrivă termenul de “varice” se aude la tot pasul. Varicele hidrostatice nu sunt altceva decat dilataţii permanente şi patologice ale venelor superficiale de la nivelul membrelor inferioare (vena